Recenzie (316)
22 výstrelov (2010)
Prvotridni kriminalka, ktera nese nesmazatelne stopy stare skoly. Jean Reno na jednicku! A ja jen koukam, co lidi tady se u filmu nudilo.. co lidi tady opevuje Leona a dokonce ze Reno uz neni "ten Leon" ... Zaprve, kdyz hral Reno Leona, byl o setnact let mladsi a zadruhe, tohle nema byt Leon , tohle je uplne jiny film! Coz zrejme dvouhvezdickovym recenzentum uniklo. Nebo si uz stacili precist recenzi ze Cinemy od pana Mowalda /a vzali si ji jako predlohu pro tu svou /, ktery pise o " dnesnim aktualnim pretlaku svelych filmu v kine" -ktere stavi proti 22 vystrelum a kterym by dal rozhodne prednost. Ano, konkurence je, Expendables, Ondine a dokonce ted dva dokumenty / jinak take ovsem treba Let's Dance 3D :) / , ale ja myslim, ze v zanru krimi, ktery momentalne vice zastoupen neni, film nasel svou pevnou pozici. A pro me osobne, velka radost z toho, ze poctiva francouzska kriminalka stale zije!
Hádaj, kto príde na večeru (1967)
Nadhera! Co napsat vic? Snad jen , ze laskavejsi a milejsi film jsem dlouho nevidel. VSICHNI herci stali za to, ale Spencer Tracy a jeho zaverecny proslov.....cnel nade vsim! Dustojnejsi rozlouceni s jeho hereckou karierou neslo udelat lepe. Film jsem videl jak v originale, tak s puvodnim skvelym dabingem, ktery neurazi.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Moje srdce tricatnika plesalo, kdyz mnou zmitala vlna nostalgie.A bylo to prijemne, uzil jsem si to. A vsechny ty hvezdy!! Kostelni rozhovor trojky Stallone-Willis-Schwarzenegger , spousta hlasek , brutalni akce .....proste nadhera! Typicke becko v ackovem havu. A ja volam .....chce to dalsi dil Sláji!! A za skvely, naprosto coolovy konec garazoveho klani a odjezdu za tonu The boys are back in town, prihazuji v nadseni jeste pul * ! :)
Centurion (2010)
Pusobive vypraveny pribeh, ktery mne od prvni minuty upoutal a drzel v napeti az do konce. Vyprava, herci, akce...na nic si nemuzu stezovat. Zdejsich dnesnich 67% mi prijde nefer.
Bankový kuriér (2008)
Pro me jednoznacne "cista prace" !!! Podobne ladene filmy s mnozstvim zapletek ,vystupujicich postav a zvratu v deji , dokazi obcas akorat pomotat hlavu. Tady se ale nic podobneho nestalo, film je srozumitelny a svizny. Navic podle skutecnych udalosti..coz mam rad! :) **** a pul..
Americký zločin (2007)
Vyborne natoceny film , ktery da pocitit silu emoci! Pro zajimavost.... http://en.wikipedia.org/wiki/Gertrude_Baniszewski a po shlednuti tohoto videa .... http://www.youtube.com/watch?v=f54taul6Ze4 ,kde jsou i bez popisku jasne identifikovatelne jednotlive identicke postavy ,dum a jeho prostory a fotografie ze soudniho liceni, mi prebiha mraz po zadech. Teprve ted film dolehne a muze se ocenit!
Hlídka v Ardenách (1992)
Herecke obsazeni a hlavne zde vypraveny pribeh, mi neda film jen tak zapomenout.Rozhodne radim mezi nejlepsi filmy z prostredi valky. S dovetkem na konci ...o osudech a budoucnosti postav a pravidelne,desetidolarove-desetilete korespondenci "Matky" pridavam dalsi hvezdu, za hloubku..
Boxer (2009)
Tezko uveritelne, ze reziser filmu Knockin' On Heaven's Door dokaze spatlat takovouhle, prominte....sracku.
Návrh (2009)
Boze, ta jeji roztomila mimika!!! Od Blind Side jsem si Bullock oblibil.Predtim jsem ji vylozene nemusel. Tohle je priklad zensky, co zraje jak vino a v sestactyriceti je v nejlepsi forme. Jinak prekvapive prijemna,romanticka komedie.
Poliši (2010)
Pro me oddychovka, pri ktere jsem se bavil. Variace na Lethal Weapon , sice o neco slabsi, zato vyplnena dobrym humorem.Dialog v aute tocici se okolo pomerance,mluvi za vse :)