Recenzie (53)
Dokonalý svet (1993)
kevinov naj film, ktory som videl azda 100 krat a zase si ho rad pozrem...este teraz mi hra v hlave ta krasna muzika :)
Falošný princ (1984)
Profesor , ktory ma ucil nastrednej skoly bol vytvarnik tejto rozpravky :) a navyse, v detstve som ju mal rad :)
Fešák Joe (2000)
pre mna velmi mily film, ktory neni nijak oslnujuci, ale rodina sa pri nom zabavi :)
Frasier (1993) (seriál)
milujem frasiera, mozno mu ublizuje, ze neni tak znamy aj u mladsich divakov ako povedzme priatelia, ale je aspon rovnako skvely :)
Hra (1997)
Čo sa týka napätia a neistoty o ďalšom priebehu deja je David Fincher takmer GOD :)
Ihrisko (1993)
Keby som mal vybrať film najvhodnejší na nedelu doobeda tak jednoznačne vyberiem tento :)
Insomnia (2002)
Tak previnilo sa tváriaceho Robina Williamsa som este nevidel a musím povedať, že odviedol dobrú robotu :)
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Ludek je v tomto filme, asi najlepsi okrem divadla, ako ho poznam :)
Konečná stanica (2004)
mily film, a hrala v nom, clenka mojej rodiny, tak musim dat 5 aj ked je to na 4 :)
Králi bowlingu (1996)
celkom som sa zabavil, a navyse woodyho mam docela rad :)