Obľúbené filmy (10)
Crash (2004)
keby som mal moznost dat iba jednemu zo vsetkych filmov 10/10, tak je to tento.....je tu asi 6, alebo 7 scen na obrovskej emocionalnej urovni, a + 2 sceny, ktore su u mna na prvom mieste co som zatial videl.......ked matt dillon vytahuje tu zenu z horiaceho auta a ked, striela majitel obchodu na to male dievcatko.... :) skoro som umrel :)
Zelená míľa (1999)
Forrest Gump (1994)
Sedem (1995)
Tajomná rieka (2003)
Ďalší s výborných filmov s Clintovej dielne, Tim Robbins a Kevin Bacon a hudba su pre mňa okrem iných naj. pozitívami tohoto filmu :)
Světla páteční noci (2004)
hudba, ktora ma sprevadzala tazkou castou zivota.......je presne z tohto filmu......a scena na konci, ked prehraju, ked billy hadze ocelove stitky do kosa......ked jay hadze detom loptu, je velmi silna :)
Rudy (1993)
Zodiac (2007)
priznam sa pacil sa mi ten film...., ale ...zial Fincher uz pred tym natocil se7en a fight club, takze.. ma, to len 5 hviezdiciek..predosle dva, maju u mna , "alespoň" 7 :)