Recenzie (305)
Wall-E (2008)
Až po druhém zhlédnutí v lepší kvalitě tento film doceňuji. Je moc milý a přitom trochu smutný. Nicméně, pokud by se až do konce nesl ve stejném stylu jako před tím, než se tam začali navzájem honit roboti, mohlo by být i za 5*
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Věřím, že spoustě divákům se zasazení nového HP do bouře hormonů a trapně vtipných rozhovorů líbilo, ale mně ne. Tohle už není film, který bych čekala navazující na řadu výborných fantasy snímků odehrávající se v Bradavicích. Jediné, co zůstalo je typická HP atmosféra.
Beštia Karla (2006)
Zpackaný film. Film by rád šokoval o šokujících událostech, ale ve výsledkem je nudný, plochý, veskrze popisný film v němž zápletka vyšuměla do prázdna.. A co to sakra dělal ta kamera? Normálně si kamery fakt nevšimnu, ale neměl by být vidět rozdíl, mezi kamerou filmu a domácím videem? Nicméně, má kamarádka studující speciální pedagogiku, mi vysvětlila, jak je tento film z psychologického hlediska zajímavý a dávám jí za pravdu. Také se mi líbil šílený kukuč Mishy Collinse, který se sem tam objevil.
Za plotom (2006)
Typická trojhhvězdičkárna. Moc příjemně se to dívalo.
Shutter (2004)
"Shutter" - tak by mohla znít odpoěď na otázku, proč se ha horory dívám jen velmi zřídka. Prostě se bojím, alespoň u těch dobrých hororů, tako je tenhle. Nevím, co mně to napadlo, jít se na něj dívat sama a ještě k tomu večer. Možná snad proto, že jsem už skoro zapomněla, proč se na horory skoro nedívám, neboť jsem už dlouho žádný dobrý neviděla. No, jsem zase na nějakou dobu vyléčená. A opět večer rozvěcuji světla v celém baráku, bojím se podívat do zrcadla atd.
Útek do divočiny (2007)
Výborná pointa, ale příliš romantické podání. No, neříkejte mi, že to nejhorší, co se stane člověku, který cestuje po celém severoamerickém kontinentu jen s batůžkem, je, že se mu nepovede konzervace losa.
Příběh Marie a Juliena (2003)
Dlouhý film, kde se zdánlivě nic neděje, ale uběhne neuvěřitelně rychle. A to není jediná podivnost v nebo na tomto snímku. Člověk neví, co si má po shlédnutí filmu myslet, ale to nebrání tomu, aby jej pár dnů nepustil z hlavy. Divné.
Nežiadaj svoj posledný tanec (2001)
Fajný film. Nabízí se srovnání s filmem Šílená / Krásný, ten mám také ráda, ale tenhle mám raději. Poznámka mimo: další mé zmizelé hodnocení?
Sin City - mesto hriechu (2005)
Ráda se k tomuto filmu vracím.
Rabu mai raifu (2006)
Kdyby tohle natočili američani, řekla bych, že je to kýč na entou. Ale v japonském podání byť s křepčícími japonkami (vždyť právě tak je máme rádi) je to velmi milý a zábavný film. Ještě teď se uculuju :-)