Obľúbené filmy (9)
Wall-E (2008)
P.K. (2014)
Film je o mimozemšťanovi P.K. (Peekay - Opilý). Z jeho výrazu tváře jsem měla srandu celý večer, byl sympatický, férový, nevinný... Film bavil, perfektní na odreagování... První půlka filmu trochu nudí, doporučuji to vydržet, druhá polovina je o mnohem mnohem lepší! Jsou tu zobrazeny různé druhy náboženství, které ovládají masy lidí. Na konci se objeví s P.K. i Ranbir Kapoor, bylo to velmi vtipné. Herce Amira Khana jsem si oblíbila, poprvé jsem se s ním seznámila ve filmu 3 Idiots, též parádní film. 90%
Nožnicovoruký Edward (1990)
Je s nami koniec? (2016)
Tak Leo se dostal do OSN... by se mohl starat sám o sebe, žít ten svůj pohádkový život... vážím si ho, že mu to není jedno co se děje s naší milovanou planetou Zemí... Leonardo i na instagramu upozorňuje na aktuální problémy... třeba, že se kácí pralesy v Indonésii (80% je vykáceno) kvůli palmovém oleji (je levný, zdraví škodlivý) probíhalo a probíhá vyvraždování orangutanů a dalších zvířat. Že tomu věřím? Ano! Není to pouze díky tomuto dokumentu, viděla jsem jich hodně, je neskutečné kolik letadel toho nalítá i kvůli naším rozmarům a zhýčkanosti, kolik je odpadků (plasty v mořích, oceánech), o těžbě mořského písku (tím se pobřeží zkracuje a jsou častější záplavy apod.), je toho víc... Zajímavá zmínka, že když se natáčel film Revenant, že nemohli najít pořádně zasněženou krajinu...
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Studená jazda (1993)
Legenda o Mulan (1998)
Horšie ako smrť (2007)
Jeden z mála filmů, kdy jsem se pořádně zasmála, to se nedá komentovat, to se musí vidět. Britové a ten jejich pověstný britský humor... Obíbené postavy: Simon (Alan Tudyk) - snoubenec sestřenice, ne z vlastní vůle zdrogovaný, trpaslík Peter (Peter Dinklage) a samozřejmě nesmím zapomenout i na strýčka Alfieho. 100%