Posledné recenzie (87)
Pred polnocou (2013)
Nemůžu si pomoct, tohle už do třetice nefungovalo...
Divoký Django (2012)
Sice o třídu lepší než protrpění Hanebný pancharti, super scény (krev na bavlně, či co to tam rostlo), výborně zasazená hudba, ale někdy zbytečně moc násilí (scéna roztrhání D´Artagnana psy, zápas u Candieho - DiCapria doma) a hlavně, film od filmu dochází Tarantinovi dech v jeho dříve super disciplíně - v dialozích. Večeře u Capria byla prostě nekonečná...
Zimní válka (1989)
Příznivci "díla" prominou, po dlouhé době mě něco přinutilo komentovat. 83% nabádá k respektu a komentáře nadšených uživatelů, které srovnávají s Bratrstvem neohrožených (??!). Výsledek - bez první úvodní hodiny celé 2 hodiny 15 minut bojů na jedné louce, schovávání se před ruským dělostřelectvem, které má celou louku jako na dlani, a před letadlama. Zezačátku přinášel zprávy o celkové situaci ve válce veterán z občanské války Ylli, ale jakmile dostal v první minutě války zásah do hlavy, bylo po zpravodajství. Ani slovo o perfektní poziční válce, kterou Finové vedli, o přepadové strategii malých komand, o rychlých přesunech v závějích sněhu, které dělaly Sovětům obrovské problémy (mimochodem, tady jsem měl pocit, že se to celé natočilo v říjnu a sníh dovezli z hor, dyť ho tam bylo pár?). Prostě - velký nevyužitý potenciál, ko konci už jsme přetáčel na rychlost 2x, to se nedalo vydržet! Kdyby to bylo tak dobré, jak to bylo děsně zbytečně dlouhé...