Recenzie (578)
Seinfeld (1989) (seriál)
Ohromně vtipný seriál. Nechápu jeho místní hodnocení. 71 % ani omylem nestačí.
Tady Havel, slyšíte mě? (2023)
Pět hvězd dávám hlavně proto, že tu opět řádí absolutně nechutní dezoláti.
Anthony Jeselnik: Na porodním hoří (2019) (relácia)
Velmi originální styl a vtípky jsou minimálně nadprůměrné. A jestli někdo nechápe, že veškerá ta pomalost je úmysl, který funguje, není mu pomoci.
Planéta Zem (2006) (seriál)
Asi nejlepší dokumentární série a prostě nejlepší dokument v dějinách.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Pověsti nelhaly, už je to tak, je to naprosto luxusní seriál s příběhem a dramaty jako kráva. Takový vývoj postavy… Uf!
Duna: Časť druhá (2024)
Neznám knihu, takže jsem nevěděl, co očekávat, postupem času jsem ale už představu měl. Je to každopádně velkolepé!
Nekonečný príbeh (1984)
Nejkrásnější příběh. Škoda, že byla takto dokonale zfilmována jen jeho první polovina.
Perníkový tatko - Dead Freight (2012) (epizóda)
Dobře, tohle hodnotím samostatně. Čekal jsem to, ale stejně mě to šokovalo. Jinak perfektní loupež, dokonalost.
Kancl - Závěr (2013) (epizóda)
Nádherné finále. ❤️
Perníkový tatko - Fly (2010) (epizóda)
Dokonalé drama, dokonalé dialogy, dokonalá symbilika, dokonalá pointa. Jak je možné, že to tu tolik lidí nechápe, úplně nechápu.