Recenzie (99)
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Raději sáhněte po knize.
Deti zo Síria (1984) (seriál)
Viděno po letech. Sice to už pro mě nemá takové grády jako když jsem to jako malý sledoval v Magionu, ale vzhledem k tomu, že je seriál určen mladšímu publiku, mezi které se už nějaký ten pátek nepočítám mi to příliš nevadilo.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
Vcelku povedené zpracování nejslabšího knižního dílu Potterovské série.
Zločin a trest (1998) (TV film)
Naprostá degradace slavného Dostojevského románu. Chápu, že jde o TV film, ale film s tak rychlým dějem jsem snad nikdy neviděl. Mám i vážné obavy, že tvůrci předlohu snad ani nečetli. Základní dějová linka je sice knize věrná, ale řada podstatných věcí chybí, nebo se naprosto odklání od Dostojevského. Zvlášť všechny charaktery jsou vykresleny chybně, např. z Razumichina se stala postava, která by jistě od lékaře odcházela s diagnózou stejnou, jako je název jiného Dostojevského románu, jejíž ústřední postavou je kníže Myškin. Tvůrce i herce bych nejraději poslal na Sibiř po Vladimírce místo Raskolnikova, jelikož tenhle film je opravdu ZLOČIN. A všem co film berou jako doplnění vědomostí k maturitě přeji, aby měli šťastnou ruku a vytáhli si jinou otázku než Fjodor Michajlovič Dostojevskij.
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Když už i John McClane potřebuje svou digitální plešatou hlavou rozbíjet digitální sklo je na tomhle světě něco špatně. Die Hard 4 v mnohém připomíná spíš Spidermana, než pokračování akční série ze staré školy. Hlášky typu: Naveď každý ČTVEREČNÍ METR ZEMNÍHO PLYNU ke stanici, jsou sice velmi zábavné, ale nepředpokládám, že záměrně. A za co, že ty dvě hvězdičky? Za McClaneův poslední výstřel. Pevně doufám, že byl opravdu poslední.
Podozriví (1995)
Další velké zklamání z žebříčku Top 200.
Tma (1991) (TV film)
Škoda, že se nepodařilo na samém závěru udržet gradující atmosféru předchozích minut. Na české poměry velice povedený film.
Poprask na laguně (1996) (divadelný záznam)
Z tohoto představení si ještě dlouho budu pamatovat výkon Viktora Preisse a Ivana Trojana. Jinak musím říct, že mě tato Goldoniho hra příliš nezaujala. A na mém konečném hodonocení mají tedy největší zásluhu právě výše uvedení herci.
Štvrté proroctvo (2009)
Pokud nebudete během filmu příliš používat šedou kůru mozkovou tak vás Knowing neurazí a film si užijete. Nejde mu upřít dobrá atmosféra, ale bohužel i zbytečná překombinovanost děje.
Oněgin (1999)
Я къ вамъ пишу — чего же боле? Что я могу еще сказать? Spíše podprůměrné a především hrozně suché zpracování ruské klasiky, nezachrání ani půvaby Liv Tyler.