Recenzie (267)
Skryté zlo (2018)
Tohle mě bavilo. Jedna dobrá lekačka u který jsem sebou dobře trhla.
Cesta za láskou (2018)
Dala jsem to do konce jenom proto, že jsem u toho začala vařit. Kecy, nuda. Nechápu označení komedie.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Je tam ještě málo postav. Příště třeba ještě Batman, Zorro nebo Křemílek a Vochomůrka.
Kokuhaku (2010)
Dobře promyšlená pomsta.
Prekliate dedičstvo (2018)
Bylo to dobré, dusivá atmosféra. Párkrát to se mnou celkem cuklo. Ale kvůli konci nemůžu dát plný počet.
Happy! (2017) (seriál)
To je tak ujetý, až je to skvělý. Hlavního hrdinu si vybavuju tak akorát ze seriálu Zákon a pořádek, což mě nikdy nebavilo. Ale tady byl vynikající a ty jeho ksichty. Už se těším na další sérii.
Mama s ockom (2017)
Jedna hvězda pro kreativního kameramana. A ten konec tomu nasadil korunu.
Tady a teď (2018) (seriál)
Skvělý seriál, který mě bavil. Až na poslední díl, který to nijak neukončuje. Ale seriál je ukončený. Takže vlastně nic nevím. A chytla jsem dabovanou verzi, kde byla dabovaná pouze angličtina. A ještě tam bylo dost textů sms, bohužel bez českých titulků. Ale nechce se mi snižovat hodnocení na tři.
Spoľahni sa na Petea (2017)
Náhodou jsem narazila na tenhle film a ejhle můj oblíbený Fimmel se svým pohledem šílence. No, na něm tenhle film nestojí. Není to pro každého, ale mě se to líbilo. Ten kluk to zahrál skvěle.
Pračlovek (2018)
Pro fotbalové fanoušky a to já nejsem. A nepřečetla jsem si předem obsah.