Recenzie (267)
610 metrů nad zemí (2022)
Pro "milovníky" výšek.
Rod Draka (2022) (seriál)
Úplně zbytečně natočený něco,co těží z úspěchu Hry o trůny.v každým díle plným prázdných keců čekám na minutku nějaký akce.kdyby to byl celovečerní film,tak by to mohlo být fajn.
Před vraždou (2022) (seriál)
Každý je vrah.Chce to jen dobrý důvod a špatný den.
Matrix Resurrections (2021)
Tenhle díl pro mě nemá absolutně žádný smysl.vzpomínkové něco o ničem.tak hlavně když to vydělává.
Smolný pich aneb Pitomý porno (2021)
No ty bláho.obsah vypadal zajímavě, začátek nečekaně odvážný.ale pak....film je na tři části.v první jsem si říkala, jestli na tu schůzku vůbec někdy dojde.na druhou část byla moje inteligence prostě krátká.třetí už byla zajímavější,ale zazdil to konec.
V zajatí démonov 3: Prinútil ma k tomu Diabol (2021)
To byl zase nápad si tohle pustit večer sama doma.I trojka má skvělou atmosféru.Bavilo.
Kozmický hriech (2021)
Tak to byla dobrá slátanina
Vikingovia (2013) (seriál)
Tak mám neskonalou radost.......že tenhle seriál mám za sebou.Jak jsem byla na začátku nadšená,tak teď jsem zklamaná.konec dost bída.kdybych hodnotila série zvlášť,tak tahle za **
Hodinárov učeň (2019)
Plodková byla nejlepší.Ta si to fakt užila.
Bež! (2020)
Vykradený o dost lepší seriál The act