Recenzie (2 849)
Lords of War (2014) (seriál)
Lok'tar Ogar!
Mary a Max (2009)
Nihilistická nádhera.
Tomb Raider (2018)
kde jsou ty časy kdy Lara Croft měla hranatý cecky....
Ja, Simon (2018)
další z řad feel-good gay pohádek, která ale příjemně zahřeje u srdíčka – a pěkně teple!
Tarzan (1999)
Společně s Není král jako král, Medvědími bratry, Dinosaurem, a Planetou pokladů snad jediná animovaná disneyovka, která mi vyloženě nevadí.... soundtrack od Phila Collinse mimochodem famózní.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
geniální stop-motion adaptace temné variace na Alenku v říši divů od krále imaginace Neila Gaimana.
Blade Runner 2049 (2017)
Brilantní cyberpunková pocta kultovnímu Blade Runneru a zároveň vizuálně pohlcující renesance vědecko-fantastického žánru pod precizní režijní taktovkou Denise Villeneuva.
Asterix: Sídlo bohov (2014)
Pche, ti galové jsou ale blázni, udělat Asterixe ve 3D. Ale u Tutatise, ono to kupodivu funguje.
Autá 3 (2017)
Asi nejdospělejší Pixarovka co kdy vznikla. V téhle finální štaci Aut je totiž naprostý minimum humoru a absolutní maximum vážnosti, a kupodivu tahle kombinace funguje na výbornou. Víc než důstojný završení trilogie.
Céline Dion: Ashes (2018) (hudobný videoklip)
"Beat it, Spider-Man!"