Recenzie (2 845)
Tarzan (1999)
Společně s Není král jako král, Medvědími bratry, Dinosaurem, a Planetou pokladů snad jediná animovaná disneyovka, která mi vyloženě nevadí.... soundtrack od Phila Collinse mimochodem famózní.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
geniální stop-motion adaptace temné variace na Alenku v říši divů od krále imaginace Neila Gaimana.
Blade Runner 2049 (2017)
Brilantní cyberpunková pocta kultovnímu Blade Runneru a zároveň vizuálně pohlcující renesance vědecko-fantastického žánru pod precizní režijní taktovkou Denise Villeneuva.
Asterix: Sídlo bohov (2014)
Pche, ti galové jsou ale blázni, udělat Asterixe ve 3D. Ale u Tutatise, ono to kupodivu funguje.
Autá 3 (2017)
Asi nejdospělejší Pixarovka co kdy vznikla. V téhle finální štaci Aut je totiž naprostý minimum humoru a absolutní maximum vážnosti, a kupodivu tahle kombinace funguje na výbornou. Víc než důstojný završení trilogie.
Céline Dion: Ashes (2018) (hudobný videoklip)
"Beat it, Spider-Man!"
The Defenders (2017) (seriál)
Kecy kecy, Murdock v kleci...... čekal jsem víc, jelikož tenhle seriál prostě měl na víc, než být jen béčkovou mlátičkou o pouličních hrdinech, která v mnoha ohledech působí jako předpremiéra ke 3. řadě Daredevila.
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
"Řeknu ti ještě jednu věc: všechny orgasmy jsem předstíral."
Rad nešťastných príhod (2004)
držel jsem palce Olafovi.
I Love You Phillip Morris (2009)
Evžen MekŘehoř a Jim Carrey jako homosexuální pár? Vlhkej sen.