Recenzie (135)
Prometheus (2012)
Bohuzial tie pomerne negativne recenzie boli az prilis pozitivne. Film postupne straca zmysel a poslednu tretinu akoby natocil niekto uplne iny. A dvihat hodnotenie len preto, ze to bude mat mozno kedysi pokracovanie je absurdne.
Prefíkaná banda (2004) (seriál)
Nadmieru sympatická parta, avšak na originalite 1. serie ubera fakt, že v podstate každý trik už bol v nejakom filme použitý. Update: Od 2. az po 7. sezonu - bezvyhradna srdcova zalezitost s mnozstvom skvele zahranych vedlajsich postav a zapletok.
Batman (1989)
Akokolvek su Nolanove adaptacie takmer dokonale, Burton na to siel inak - hravo a s humorom. A funguje to tiez znamenite.
Problémy s Harrym (1955)
Zname prostredie a zapletka, avsak na Hitchcocka netradicny pribeh a atmsofera. Rozkosna! Shirley vyvysuje film nad bezny priemer.
Podozrenie (1941)
Po rade skvelych filmov natocil Hitchcock podla mna holy nezmysel. Za rec stoji akurat kreacia Granta a Fontaine, avsak postavam a ich pocinaniu vobec nerozumiem.
Električka zvaná Túžba (1951)
Fantastický Brando, otrasná Leigh ...
Avatar (2009)
Ako sa blížil koniec filmu, hustota klišé na minutu stúpala ... som sa divil, že sa v poslednej scéne netlieskalo :-)
Horizont udalosti (1997)
Ďalší z filmov, pri ktorom človek musí od prvého momentu vypnúť mozog, aby bol pozeratelný.
Pahorok (1965)
Super kamera, kopa skvelých hereckých výkonov a užasná gradácia snímku ...
Nehanební bastardi (2009)
Tarantino - v každej scéne .... strašne ukecaný, ale majstrovsky vypointovaný