Recenzie (135)
Donnie Darko (2001)
Ďalší skvele natočený film a velká prekážka kľudnému spánku :-)
Most cez rieku Kwai (1957)
Nezabudnutelný súboj dvoch fanatikov
Shane (1953)
Myslím, že i na tú dobu príliš naivné ...
Volanie mora (2004)
Skvelé ... ale stále premýšlam, či mám - tak silnej osobnosti tú intenzívnu a úprimnú túžbu umrieť - uveriť.
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Bohužiaľ len efektná blbosť
Nebo (2002)
Trochu škoda, že akčná línia dominovala nad pocitovou
Ostrov (2005)
Nuda! Slabý scenár, nepresvedčivý herci + gýčovité zábery z helikoptéry spolu s product placementom na každom kroku sposobili, že som vydržal len do polovice ...
Pri pokladnici stál... (1939)
Najlepší Burianov film
Venkovský učitel (2008)
Civilne a posobivo natočené
Šakal (1973)
Tak dobrý, ako kniha