Recenzie (135)
Posledný vlak z Gun Hillu (1959)
Škoda toho tuctového záveru ...
Zoolander (2001)
Pointa s Magnum lookom je proste geniálna :)
Star Trek (2009)
Jedna z najvačších srágor, aké som za dlhú dobu videl. Ako nevydarený akčný film od M. Baya zasadený do budůcnosti. Naivné a nudné!!!
Já, truchlivý Bůh (1969)
Jeden z najlepších československých filmov
Zakázaná planéta (1956)
Na dnešnú dobu možno trochu naivné, no s veľmi slušnou pointou
Columbo - Obrátený negatív (1974) (epizóda)
Scéna z útulku - jedna z najlepších v sérii
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Takmer žiadny dej, hudba jak z pornofilmu, herci-neherci, nakoniec ale lahodka pre otrlych
Strážcovia (2009)
Vďaka filmu mi dáva príbeh vačší zmysel, kedže 1 prečítanie tak zložitého románu nestačí. Skvelá adaptácia
Milionár z chatrče (2008)
Bez toho "Milionára" by som si ten film vážil viac
Babel (2006)
Po AP a 21G tentokrát prepojenie príbehov vobec nefunguje