Recenzie (110)
FlashForward (2009) (seriál)
Hodnotím po prvních dvou dílech. Ale zatím to vypadá hodně slibně :)
Ten kto hulí, ten aj vie (2001)
Nedokoukala jsem to...a jsem ráda...na tyhle filmy asi fakt nemám hlavu :-) Ani jednou jsem se nazasmála (dobře tak jednou teda jo, ale to byl možná spíš smích zoufalství), spíš jsem se cítila trapně.
Udalosť (2008)
Nějak se mi nechce věřit, že takhle stupidní dialogy mohl napsat můj Shymalan. Výlevy jednotlivých postav jsou naprosto nelogické a přiblblé. Wahlberg neřekne za celou dobu snad nic co by mělo hlavu i patu. Nejlepší ale zůstavá mladý černoch a jeho psychologická rozprava a rozpadu vztahu. Opravdu nevím co SE STALO, že to dopadlo takhle. Samotný námět není špatný a za normálních okolností bych čekala, že toho Shymalan pořádně využije.
Lovec krokodílov (2002)
Tři * ale jen díky Stevu Irwinovi
Sladký život (1960)
U filmu jsem se nudila, ale na druhou stranu musím říct, že na něj nemůžu přestat myslet..je to zvláštní, spíš jakoby prezentace krásných obrazů než jako jeden filmový celek
2001: Vesmírna odysea (1968)
Musím říct, že je to velké zklamání. Nemohla jsem se dočkat až se na film konečně podívám, ale možná jsem to neměla dělat a mohla jsem dál žít v představě, že je to něco extra. Film působý hrozně nudně a rozvlekle (což ne vždy je na škodu, ale tady bohužel ano). Ale je pravda, že Kubrick nikdy nebyl můj šálek kávy.
Hostel 2 (2007)
No musim říct, že já jsem se výsostně bavila:-)
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Nádherná komedie. A pak že si s postižených nemáme dělat srandu :-)
Bezstarostná jazda (1969)
Dala bych tak 3 a půl*
Blade Runner (1982)
Od takové legendy jsem očekávala víc.