Recenzie (45)
Divoký Django (2012)
Kde jsou ty časy Pulp Fiction. Sračka, ale pobavila.
Unaveni sluncem 2: Odpor (2010)
Ano, je to patetické a zdlouhavé, ale něco tam bylo.
Volba zbraní (1981)
Poměrně brzo jsem věděl že to takhle nějak dopadne. A vůbec mi to nevadilo :)
Piráti na vlnách (2009)
Po shlédnutí filmu jsem si připadal jako člověk, který snědl několik kilo cukru. Všeho s mírou - tady ale bylo na můj vkus načinčanosti a přeslazenosti až moc. Neříkám však, že k úplnému nekoukání.
Nehanební bastardi (2009)
Aha, tak takhle to s Hitlerem a jeho kámošema bylo, tak to aby jsme přepsali dějiny :). No tedy, nikdy by mě nenapadlo, že se dá udělat parodie na válečné filmy na způsob jakéhosi patetického westernu nebo sci-fi či co to vlastně bylo. Bohužel pana mistra Quentina Tarantina určitým způsobem ano. Tak hlavně že se to lidem líbí, vlastně i já jsem se svým způsobem bavil.
Smrť pána Lazaresca (2005)
Ne, k tomuhle filmu asi nebudu psát žádný komentář. Prostě se podívejte co vás při troše smůly možná čeká.. Občas to bylo realistické až moc, ale zcela nereálné? Obávám se že nikoli.
Columbo - Odpočívajte v pokoji, paní Columbová (1990) (epizóda)
Jeden z těch lepších Colombů, i když tentokrát slavný detektiv neměl až tak těžkého soupeře. Kdo to shlédne, uvidí proč..a taky se možná konečně dozví jak vypadá paní Colombová :)
Zločiny a poklesky (1989)
"Woody Allen jak má být". Vtip, myšlenka, která jde trochu do hloubky, propracovaná psychologie postav... Rozhodně jsem se nenudil.
Vojna a mír (2007) (seriál)
Román jsem četl. Seriál je samozřejmě uzpůsoben masovému diváckému vkusu, ale i tak je tam těch zjednodušení až příliš. Viděl jsem necelé dva díly a stíhal jsem u toho ještě v pohodě vařit a uklízet :) Podstatě románu je to dosti vzdáleno a to tak moc, že si to snad název Vojna a mír ani nezaslouží. Doporučuji hlavně znalcům historie, velmi se pobaví :))
Famílie (2010) (divadelný záznam)
:) A i nějaká ta slza ukápla.