Recenzie (183)
Krokodíl: Návrat do krvavej lagúny (2007)
Jeden z nejlepších zvířecích hororů. Film je takovej, jak to napsat, od začátku poutavej. Prostě to není jeden z těch, u kterých si po pár minutách říkáte "Ježiši! Co jsem si to pustila??". Naopak, už první minuty mě přitáhly a já sledovala celou dobu, jak to bude. Konec v díře pod stromem nebo kde to vlastně bylo mě teda moc nebavil, ale jinak paráda.
Pod povrchom (2013)
Ta ryba byla udělaná daleko líp, než jsem očekávala. Žádná počítačová sračka, jak to u podobnejch filmů bývá zvykem. A celkově se jedná o docela dobrý dílko, kde je krásně vidět, že v nouzi jede každej na sebe...
Medvědí msta (2010)
Ono se toho asi nedá moc vymyslet do hororu s medvědem. Každopádně tohle bych ani jako horor nenazvala. Byla to taková podívaná, jak se nechovat v přítomnosti medvěda.
Manatu: Zachráni ťa len pravda (2007) (TV film)
Je to tu už napsáno, ale je to prostě kopie Jumanji a Zathury, nicméně, mě se to líbilo a proto 3 hvězdy.
Cunami (2012)
Žraloci sice dost amatérsky provedení, ale jinak film super. Má to děj, sympatický herci, bílý nenažraný bestie a je to docela napínák.
Múzeum voskových figurín (2005)
Tenhle film mě docela zvednul náladu. Podle zdejšího hodnocení jsem neočekávala moc a možná právě proto mě to příjemně překvapilo. Paris trochu toporná, ale zase žádní megatragédie...
Svadobná noc vo Vegas (2008)
Mám ráda Cameron. No a tenhle film je stavěnej hlavně na ní. Ne že by Ashton byl vyloženě blbej, ale Cameron prostě umí udělat šou.
Detská hra (1988)
Na to z jakýho to je roku, tak je to perfektně natočený. Bála jsem se jen to začalo a nepřestala se bát ani týden po dokoukání. No shrnula bych to asi tak: Od té doby, co jsem to viděla, se vyhýbám místům, kde jsou panenky....
Mr. Jones (2013)
Dva mladí lidé opouští civilizaci a odstěhují se do místa, kde je pusto a prázdno. Asi 50 dní si žijou naprosto v pohodě a pak se ukáže, že až zase tak pusto a prázdno tam není, protože jejich sousedem je chlápek, kterej asi nemá všech pět pohromadě. No a pak začne strašit ve věži i Penny a Scottovi a takhle je to půlku filmu. Asi je něco honí a pronásleduje, ale my jako diváci vidíme jen černo-modro-červený mihotání kamery, ze kterýho jsem si spíš než vystrašená připadala jako kdybych vypila litr whisky...
Deník mrtvých (2007)
Film, u kterého jsem si říkala, že je škoda, že končí... Mělo to šťávu, gradaci, lekací momenty, ale zároveň to nebylo natahovaný zbytečnejma záběrama. Měla jsem pocit, že každá minuta filmu tam byla správně, nic nepřebývalo, žádný zbytečný záběry.