Recenzie (425)
Sabrina - mladá čarodejnica (1996) (seriál)
Salem je bůh.
DOA: Na život a na smrť (2006)
Neskutečná bejkovina, ale naprosto chápu, proč se tenhle Playboy na steroidech může někomu líbit.
Kliatba domu slnečníc (2007)
Duchové na americké farmě se naučily "moves" od japonských kolegů a spolčili se s místními vránami, které pravděpodobně uletěly Hitchcockovi, aby nás strašili za slunečného dne až k stupidní pointě. Ne, tady kromě očí Kristen nefunguje vážně nic.
Pavučina lží (2008)
Hi-tech thriller zkloubený s dramatem v prostředí arabských teroristů. Ani se nechce věřit, že v režisérském křesle sedí Ridley. Unylé tempo bez jakýchkoliv zapamatovatelných scén se místy zvrhává v reklamu na telefonní technologie a přehnaný, nicméně typický americký naivismus. V druhé polovině se začne sice něco dít a scéna, kdy Lea vyslýchají je výborná. Ale i tak se nejde zbavit dojmu, že tenhle thriller je už trochu zbytečný.
Resident Evil: Zánik (2007)
Hned zkraje hlásám, že jde o zatím nejlepší RE. Mila se opět vrací a je stále ve formě (v té fyzické, ne herecké) a dostává neméně cool/hot spoluhráčku v podobě tmavovlasé Hrdinky Ali Larter. Krajina pouště a zahrabaného Las Vegas má grády a uživateli opěvovaná scéna s rozzuřenými vránami funguje jak má. Spokojené tři hvězdy a když si vzpomenu na tu odpornou dvojku, klidně bych přihodil i tu čtvrtou. Tak zatím, uvidíme se v Japonsku!
Dódžin work (2007) (seriál)
Perfektní první cca tři epizody, kde je humor situován snad v každé minutě. Praštěný příběh a ještě bizarnější postavičky v čele s roboticky upřímnou černovláskou, které na čepce tančí kalhotky. Neváhal bych s plným hodnocením. Ovšem další díly jsou slabší jak po obsahové, tak po humorné stránce a začínají se nebezpečně opakovat.
Underworld: Boj v podsvetí 2 (2006)
Od začátku zběsilá jízda, kde si upejři ani přerostlí vlci neberou servítky. Příběh se snaží chytře doplňovat jakousi "mytologii," ale všichni víme, že Underworld je především zábava s nezbytnými metry latexu, litry krve, cool temnoty a digitálními bitkami. Zábavnější, krvavější a béčkovější než jednička.
Vodný obor Miši (2005)
Jistě neškodná podívaná pro menší diváky s poměrně slušnými efekty (ale jo, i ta příšerka nevypadá na takový film úplně strašně). Problém je až epilepticky blikající neoriginálnost příběhu a spolu s nudou pro staršího koukatele se s Míšou úspěšně potápí do hlubin zapomnění.
Jigureul jikyeora! (2003)
Dobře pasující puzzle nejrůznějších žánrů od komedie po horor. Dílky se skládají do čím dál šílenějšího příběhu a po přiložení posledního dílku naprosto šokuje - ovšem výsledný obraz se vám líbít nemusí. Naštěstí Ha-kyun Shin je majitelem takového charisma, že ty Andromeďany budete lovit s ním.
Pulz hrôzy (2006)
Polopaticky podaný vývar z vynikajícího Kaira. Depresivní atmosféra je fuč, strašidelné plížení vystřídaly primitivní lekačky, tajemný příběh byl okleštěn na prostoduchou zápletku vysvětlovanou jako kdybyste četli návod, naprosto idiotský závěr a směšní digitální duchové na každém políčku. Původní apokalyptická premisa Kaira byla eliminována pro potřeby západního diváka a to i přes některé shodné záběry z originálu (letadlo). Bod jen za milou Kristen Bell a dobrou kameru s filtry.