Posledné recenzie (3)
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Tak tenhle film beru jako mistrovské dílo! Je to příběh, který je před stejnojmenným seriálem, kde ještě trénoval a vedl klub Slavoj Houslice pan Josef Hnátek. Je bezvadný, jak je Hnátek svým způsobem "vyšinutej" a jaký tým to vlastně trénuje. Takový "Pepici" vesnický. Film u kterého se od začátku až dokonce člověk směje. :))))
Logan: Wolverine (2017)
Když se řekne Marvel, představím si trhák dne, týdne a možná měsíce! Co se u tohoto dílu týče, tak jsem byla dost zklamaná. Celý film je o tom, jak Logan umírá, ale i přesto, jak samotářský vlastně Logan je, si strašně oblíbí skoro nemluvící a věčně naštvanou dceru (až na pár nadávek v autě xD). Chyběla mi akčnost a napínavost typického Marvelu. Za mě opravdu zklamání. :/
Skryté zlo (2017)
Příběh mě od začátku vtáhl do děje s tím, že se budu bát. Příběh o třech kamarádech, kteří se přestěhovali do soukromého domu, který ovšem skrývá ono zlo v podobě Bye bye mana. Zajímavě zpracovaný hororo-thriller. Čtyrmi hvězdy kvůli tomu, že mi možná chybělo trošku více napětí a víc hororového stylu, ale i tak to bylo super. Film je skvěle ukončen na další pokračování?!! Určitě bych se na to podívala! :)