Posledné recenzie (14)
Votrelec vs. Predátor (2004)
Pěkné vizuální efekty a logické spojení existence Vetřelců a Predátorů na planetě zemi. Nápad s pyramidou pod ledovým příkrovem a její opakující se transformací je také dobrý. To je však ještě krom bojových scén bohužel vše. Inteligence některých postav je na úrovni teploty okolního vzduchu. O neuvěřitelně šílených náhodách ani nemluvě. Pro příznivce řady Alien nebo Predator zajímavá volba. Pro jedince nezasažené těmito kulty nemá sledování tohoto filmu snad vůbec žádný smysl.
Údolie tieňov (2002)
Velmi pěkný film. Má úvodní část, která se odehrává před odjezdem do války. Další část je na základně ve Vietnamu. Až poslední část je údolí, kde to vře bojem. Chvílemi je film až příliš americký, ale jinak je to jeden z nejlepších čistě válečných filmů z Vietnamu, jaké jsem viděl. Exteriéry jaksi sedí k situaci a film se celkově nezdá vůbec umělý.
Pláž (2000)
Zajímavé zpracování, tajemnost, něco zakázaného a nepoznaného. Poté, co začnou umírat lidé se film trochu mění a je to spíš psychologická slátanina bez cíle. Zakončení je až příliš pěkné a jednoduché. Exteriéry jsou opravdu nádherné a hudba také.