Obľúbené filmy (10)
Fontána (2006)
Forrest Gump (1994)
Veľká ryba (2003)
Scarface (1983)
Vôňa ženy (1992)
Svet podľa Prota (2001)
Čierny Korzár (1976)
Pro mě srdeční záležitost. Určitě to není vrchol kinematografie ale u tohoto filmu žeru každý slovo. S tim souvisí i hudba, která je taky nádherna. Viděl jsem to snad 100x a stále mě to neomrzelo.
Nedotknuteľní (2011)
Atlas mrakov (2012)
A já myslel, že to nepůjde zfilmovat :) Víc jsem se mejlit nemohl.