Recenzie (71)
God Is a Bullet (2023)
Slibný nástup, poté slabota. Nevytěžený potenciál, absence jakéhokoliv rituálu. “Kingslayer” se na tyto umírněné role vůbec nehodí.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Tom Cruise opět posouvá laťku akčních filmů o několik levelů výše. Po dlouhé době má Hunt proti sobě i kvalitního záporáka. Dougray Scott to sice stále není, ale po Cavillovi je to určitě upgrade. Co však dělá MI 5* akční jízdou, je kamera. Jste součástí akce a to nejen při propracovaných honičkách v BMW, jak jsme si už zvykli.
Severan (2022)
Vetsi urvanou demenci asi jen tak nekdo nenatoci. O co se tu Eggers pokousel, zustane nepochopeno.
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Netflix skodi filmu.
Matrix Resurrections (2021)
Na tohle asi jen tak nezapomenu. Lana Wachowski rekla, ze o dalsi pokracovani Matrixu uz nema zajem. Diky bohu! Pokud jsme hledali tu nejhorsi filmovou podivanou za rok 2021, uz nemusime. Takhle znehodnotit puvodni jmeno Matrixu nedovede kazdy, Lane se to povedlo. Nektere filmy jednoduse nemohou mit pokracovani. Presvedcila nas puvodni rada Vetrelcu, Cesta do Ameriky, ted Matrix.
Nikto (2021)
Vybrakovany a hodne slaby John Wick a Equalizer v jednom.
Polar (2019)
Vybrakované prvky z Johna Wicka, kromě Mikkelsena a Knoxvilla slabé herecké obsazení. Další z důkazů, že Netflix se snaží dělat všeho moc, ale vyjde mu jeden pokus ze dvaceti.
Serenity: Ticho pred búrkou (2019)
Ukázkový případ toho, jak se dá poměrně zajímavá zápletka kompletně odstřelit. Tohle nemohl ani McConaughey zachránit, i když se tu sám příliš nepředvedl. Jediným pozitivním bodem je tu Hounsou, kterému takové role svědčí.
V pasti (2018)
První normální věc, co jsem od Netflixu viděl. Sice se hodně inspiroval Tichým místem, ale zároveň přinesl i něco nového + překvapil hereckým obsazením.
Nepřátelé (2017)
* za hudbu, * za Maguu