Posledné recenzie (10)
Hovor so mnou! (2023)
Jedním slovem WOW! Po delší době můžu opravdu říct, že jsem hltala každý okamžik a že průběh filmu pro mě byl po celou dobu velmi napínavý, udržoval ve mě pocit zájmu o následující dění a mnohokrát během filmu jsem si řekla, co se to právě sakra stalo?! Viděla jsem již spoustu hororů, ale tento hodnotím jako jeden z nejlepších, který jsem za celý život shlédla a zároveň jako “něco jiného a nového” v žánru hororových filmů. Doporučuji!
M3GAN (2022)
Líbí se mi koncept “pomatené” AI, která se začne sama zdokonalovat a následně rozhodovat sama za sebe. Celý film se mi líbil a velmi mne zaujal herecký výkon dětské herečky Violet McGraw, která svou roli zahrála opravdu obdivuhodně. Pozorně jsem sledovala každou část filmu a byla napjatá, co dalšího M3gan vymyslí. Pokud bych ovšem měla něco vytknout, tak by to určitě bylo málo prostoru pro M3gan a její šílené “mstivé” nápady. Ráda bych se dočkala dalšího dílu - myslím, že kdyby dostala více prostoru, neměla bych asi co vytknout.
Prekliate dedičstvo (2018)
Jsem zklamaná. Dle ukázek jsem čekala skvělou akci, příběh a divokou jízdu strachu - místo toho jsem dostala dvouhodinovou nudu. Film se začne “rozjíždět” až ke konci, ale bohužel to nedokáže vynahradit celkově špatný dojem z celého filmu. Za mě velké zklamání.