Recenzie (815)
Bruno (2009)
vlastne to same jako borat... nic noveho pod sluncem dve hvezdicky jsou za forda,martina, a vykulenou cernosku
Terminator Salvation (2009)
no pane jo.... v prvni pulce jsem to chtel vypnout, ale nakonec jsme si rekl dobra tedy prerpim to a pak tam byl arnold a pak me to bavilo a pak zase ne:) nevim smisene pocity z noveho terminatora ps:mozna budu znit hloupe ale mohl by jste mi nekdo napsat do posty proc byl conoruv otec mladsi nez on asi mi unikla pointa:) diky
Kamoš za všetky drobné (2009)
oba dva jste moji nejlepsi kamaradi....a hank mardukas:)
Lietajúci Škót (2006)
superman
Transformers: Pomsta porazených (2009)
HA HA HA HA HA dobře míšo
Svadobná noc vo Vegas (2008)
klasika
Moulin Rouge (2001)
kdyz me to taaak nebavilo!
Vitus (2006)
tak narozdil od nechutneho americkeho augusta rushe ma tenhle film vsechno o co se augustovi muze nechat jen zdat....
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
SPOILER! BRUMBAL DAWN! REPEAT BRUMBAL DAWN!
Tokio! (2008)
4+1+4=9:3=3