Recenzie (815)
Neviditeľný (2020)
Bylo to výborné, ovšem kdyby to skončilo o takovou půl hodinu dříve a nesnažilo se to kompletně všechno vysvětlit, bylo by to dokonalé.
Všechno, co mám ráda (2018) (relácia)
Wow! To se fakt nedá.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Důstojné ukončení Skywalker ságy! Na konci slzy v očích a tak to má být.
Comedians in Cars Getting Coffee (2012) (relácia)
Neuvěřitelně zábavné a krásně poeticky natočené.
Premiér (2019) (seriál)
Jaromír Soukup Jaromíra Soukupa!
Joker (2019)
Proboha, dejte už Phoenixovi Oskara, jeslti si ho nezasloužil za Mistra, tak tady není prostě o čem
Love, Death & Robots - Na Sonnie si nepřijdete (2019) (epizóda)
Vizuálně dost podobné Dishonored. To mám rád.
MOST! - Episode 8 (2019) (epizóda)
Je Suis Čočkin
Holka z livechatu (2018)
Ty jo, slušná atmosféra, zajímavý děj i reálie... ale co to rozuzlení? to bylo prostě strašně nějaký. ŠKoda
Jack stavia dom (2018)
Prvoplánová dekadentní nuda.