Recenzie (815)
Prameny života (2013)
na můj vkus poněkud dlouhé ale i tak moc kvalitní snímek ve kterém Moritz krásně hraje hajzla
Radost (2012)
kdyby ve filmu hráli lepší herci určitě by to bylo o hvězdu vejš!
Muž z ocele (2013)
Loise Lainova má dar. Přežije pád půlky města a vzdycky se při ní najde někdo, kdo ji odveze k supermanovi nemluvě o americké armádě kde většinu poziv zastávají tři vojáci. takže tu máme závěrečné hodnocení: kluci z Elovic rodiny jsou za jednu hvězdu a báječný generál ZOD za hvězdu druhou.
Lovci gangstrov (2013)
Natočit to tak o tricelet dříve byla by to klasika takle je to jen opravdu hloupé
Len Boh odpúšťa (2013)
Silný snímek který dlouho bude doznívat v mojí hlavě. Není ale pro každého. Pár méně bystrých se v kině smálo a vtipný film rozhodně není.
Kon-Tiki (2012)
Kárání malého Thora je geniální!
Navždy svoji (2013) (seriál)
děsivě české !
Iron Man 3 (2013)
Čtyři hvězdy. Proč? Protože jsme tak propojeni
Božské torty od Markéty (2013) (relácia)
I na pečení dortu je potřeba nějaký ten talent..... Ten bohužel paní Markéta nemá a ještě je k tomu působí namyšleně a protivně..... Pořad se snaží vyrovnat svému originálu, Ale nemá šanci
Zámena manželiek (2004) (relácia)
rozhodně drsnější než ta naše verze . O hodně lepší výběr rodiny a její následný protiklad