Recenzie (460)
Jedného dňa, možno (2008)
Zajímavý koncept, zajímavé provedení, ale Ryan Reynolds mi prostě nějak nesedl. Je to film, který se nestydí za to, že není vůbec ničím originální, na druhou stranu ale zase nesklouzává do ohraných klišé a celou dobu se docela drží... 3,5*
Všemocný (2011)
I pokud přejdu neskutečné množství logických chyb a vyložených nesmyslů (IQ čítající 4 cifry, ale nějak zapomene že mu zbývá poslední pilulka?), tak se stále jedná o nenápaditou popcornovou blbinu.
Severné pobrežie (1987)
Překvapuje mě, že tento "film" má tak vysoké hodnocení, nevím co jste viděli Vy, ale s jistotou můžu říct, že to bylo něco jiného, než jsem viděl já!
Lost Highway (1997)
Pouze ignorant může tvrdit, že tento film pochopil. Jistě, že jeho interpretace může obsahovat minimum hluchých míst, ale pochybuji, že by někdo dokázal film opravdu pochopit. Já sám jsem nemohl po shlédnutí usnout, protože jsem se snažil najít nějakou teorii, která by osvětlila co jsem to vlastně viděl, ale s každou další jsem zjišťoval, že ten film pochopil možná jeden člověk, kterým je David Lynch, ale ani tím si nejsem jistý. Podle mého názoru zde ani o pochopení filmu nejde, je to opět Lynchova neférová hra s divákem, kterou si buď zamilujete nebo ne. 10/10
Zažiť Woodstock (2009)
nebýt to o Woodstocku, tak je to za 3*
Poslední vymítání ďábla (2010)
Docela jsem se i těšil až všichni skapou a já si pustím nějaký opravdový film.
Mr. Brooks (2007)
Film má mnohé minusy a věřím, že jejich vypisováním bych zde strávil nepříliš příjemné odpoledne. Nevím čím to je, ale Mr. Brooks mě prostě bavil a proto tyto nedostatky ignoruji a film hodnotím 5*.
Antologie Beatles (1995) (seriál)
Perfektní dokument, ze kterého se dozvíte poměrně dost nových informací o Beatles, ještě si najít těch 10 hodin volného času a máte to(:
Fly Jefferson Airplane (2004)
Jefferson Airplane miluju, ale většinu záznamů, které se v tomto dokumentu objevily, jsem už znal. Rozhovory byly fajn, ale moc nového jsem v nich nenašel. Celkově mi tu chyběl vypravěč, který by provázel celým filmem a třeba i rozebíral jednotlivé alba, protože informací zde moc nenajdete, je fajn se podívat na živáky chronologicky, ale myslím si, že Jefferson Airplane si zaslouží víc...
Avatar (2009)
neviděl jsem ve 3D...no a co?