Recenzie (460)
Romper Stomper (1992)
Do těch mnoha nápisů na plakátu bych přidal stupidní.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
kdybych četl předlohu asi hodnotím hůř, takhle to ale nebylo špatné
Ja, robot (2004)
Chudák Asimov, tohle si nezasloužil. Právě někdo vyloučil veškerý obsah těla na předlohu...
Prci, prci, prcičky 2 (2001)
sexuálně laděný teenagerský humor asi není úplně pro mě.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Boj dvou lodí kroužících ve víru, bitky na stožárech lodí, drsná elisabeth atd. Další pokračování které nemělo spatřit světlo světa. Jediné co film trochu zachraňuje je muzika Hanse Zimmera.
Vreskot (1996)
Baf-Lek.
Sieť (1995)
Sandru vážně nemusím a tento film je navíc dost hloupý. Snaží se ukázat na nebezpečí počítačů a ovládání lidského života pomocí nich, ale vůbec se mu to nedaří.
Cesta do Ameriky (1988)
Úsměvné, nablblé ale stále vtipné. Co dodat?
Rain Man (1988)
Stejně jako Forest Gump, i tento film se mi zdá značně přehodnocený. I přez nezapomenutelné výkony obou hlavních aktérů, mi přijde Cruisova přeměna trochu moc razantní.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Velmi povedené převedení, v nezvyklém kabátě prostě funguje