Recenzie (59)
The Last of Us (2023) (seriál)
Velká bídná nuda.
Boratův navázaný telefilm (2020)
Cílová skupina: primitiv
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Tenhle snímek působí nesourodým dojmem. Připomíná špíše slepenec několika různých filmů dohromady, kde nakonec nedává smysl skoro nic.
Debbina 8 (2018)
Jaké cílové skupině je tento povrchní a neskutečně nudný film určen je záhadou. Z pohledu ženy se raději podívám na sexy muže v Dennyho parťácích a navíc se u filmu i zasměji.
Solo: A Star Wars Story (2018)
Nudná estráda a rozhodně poslední díl Star Wars, který jsem pod hlavičkou studia továrních odpadů viděla.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Předchozí remake dostal jednu hvězdu a tím pádem tohle "veledílo" nemůžu ohodnotit jinak. Naprostá ztráta času.
Justice League (2017)
Vzheldem k tomu kolik špíny se o tomhle filmu napsalo, tak je výsledek velmi povedený. Na rozdíl od BVS je tón filmu pozitivnější, což se k týmovce hodí. Představení nových postav není uspěchané a jejich motivace k začlenění nepostrádá logiku. Velmi mě potěšila týmová chemie, tým se dobře doplňuje a funguje. Je vidět, že si herci na placi vzájemně sedli. Potěšila i přítomnost Green Lanternů v příběhu a znovuzrozený Superman. Naopak záporák je slabší, ale to je u konkurenčního Marvelu již pravidlo, proto bych to nijak nehrotila. Výtku bych měla snad jen k hudbě, která není nijak výrazná. Elfman připomíná spíše jen svůj vlastní stín z dob minulých a to je škoda.
Thor: Ragnarok (2017)
Thor přišel o kladivo a já o jakoukoliv chuť se někdy podívat na další Marvel. Tohle bylo naprosto o ničem.
Spider-Man 2 (2004)
Nejlepší díl ze série a nebála bych se ho označit za nejlepšího Spider-Mana vůbec.
Batman a Harley Quinnová (2017)
Už dlouho jsem se tak u animáku nezasmála. Tohle volnější tempo mi sedlo naprosto dokonale do nálady. Navíc mě potěšil i návrat Lorena Lestera do role Nightwinga. Měla jsem celkem obavy s tím, jak si Melissa Rauch s Harley poradí, ale její dabing je perfektní. Batman and Harley Quinn se mi líbil mnohem víc, než poslední přírůstek do Animated rodinky Gods and Monsters.