Posledné recenzie (30)
Patrik (2018)
Z dosavadních snímků po autorské stránce zřejmě "nejdospělejší" počin. Žánrově opět ne zcela uchopitelný, ale přesto silný příběh, tématicky se zaobírající dětskou prostitucí a pedofilií. Oceňuji tvůrce, že se nebáli vkročit na tenký led. A přestože téma svádělo k exhibicionismu, celý film je držen spíše pomalejším tempem. Mohu říci za sebe, že nedokážu odhadnout, čím nás tato parta překvapí v příštím snímku.
Alterego (2017)
Přestože film bude k vidění od 4.3.2018, měl jsem možnost být u předprojekce. Tento snímek mi ze všeho nejvíce připomněl 80.léta a pašované videokazety s italskými horory. Netuším do jaké míry tvůrci pamatují tuto dobu, ale snímky jako "Suspiria" (1977), "Inferno" (1980), "Brána do záhrobí" (1981),ale i třeba "Mulholland Dr." (2001) jsou v tomto krátkém snímku znát. Na české poměry z vod nezávislých tvůrců musím vyzdvihnout odvážnou erotickou scénu a automobilovou nehodu, která je zdá se natočená zřejmě poctivě "in natura" bez počítačových efektů. Přestože dějová linka není zcela uchopitelná a trio scénárista-režisér-herec spolu občas válčí, tak atmosféra, především scény na hřbitově, by se dala krájet.
Frank (2014)
Tento film budou hodnotit jinak hudebníci a jinak "normální" diváci. Já jako hudebník musím dát plný počet, protože je to film o čirém (i když nelehko stravitelném) umění vycházející z osobnosti. A i když je příběh o snaze toto umění ohnout komerčností (zcela pochopitelně), ve finále právě tato předem prohraná snaha, povýší osobnost Franka (Michael Fassbender - od tohoto filmu je v mém top žebříčku herců) na další level. Takříkajíc.