Recenzie (757)
Lásky Don Jona (2013)
Porno, všude porno. Ale zábavné. Joseph natočil příjemný film, kde v podstatě o nic nejde, ale i tak jsem se bavil. A snad poprvé mi byla nesympatická Scarlett Johansson, ale tak to mělo být :)
Komorník (2013)
Zajímavý film inspirovaný skutečnými událostmi se skvělým Forestem. Sice bych film alespoň o trochu zkrátil, ale bavil mě a líbilo se mi, že i v menších rolích jsou známí herci.
Snežný drak (2013) (TV film)
Příjemná vánoční pohádka, přibližně tak na úrovni Ducha nad zlato, možná o něco lepší. Ale pořád tam něco chybí. Pořád to není film, který bych musel vidět znovu. Herecky se mi nejvíc líbila Zuzana Slavíková a Jitka Čvančarová.
S čerty nejsou žerty (1984)
Nevím, jak je to možné, ale do dnes jsem tuto pohádku neviděl. Konečně jsem to napravil a jsem rád, protože je to kvalitnější pohádka než jakékoli nové. Prostě ta pravá nefalšovaná pohádka, co baví od začátku do konce, jedna z těch nejlepších.
Čaro prítomného okamihu (2013)
Film, do kterého se můžete vcítit. Přesně takovéto filmy mám rád. Miles a Shailene odvádí velmi dobrou práci, jejich výkony jsou uvěřitelné a celkově dělají film realističtějším.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
Herci jsou fajn, ale pohádka vás nedokáže pořádně zaujmout. Škoda, těšil jsem se na ni. Ne že by mě vůbec nebavila, ale čekal jsem mnohem víc.
One Direction - Story of My Life (2013) (hudobný videoklip)
Podle mě nejlepší písnička i videoklip od One Direction. Video se opravdu povedlo, dlouho jsem neviděl povedenější.
Mikro-príšery (2013) (seriál)
Skvělý dokumentární pořad, David nikdy nezklame. Navíc ty záběry, opravdu krása.
Revival (2013)
Po delší době hodně dobrý český film, dobrý scénář i herci. Nejvíce mě zaujali Marián Geišberg a Jenovéfa Boková, které jsem do té doby příliš neznal. Vtipné, příjemné.
Mys hrôzy (1991)
Všichni hlavní představitelé perfektně vybraní, především vynikal Robert. Napínavé, atmosférické, jen občas snaha o větší napětí, kdy mi to přišlo až komické, včetně typické dramatické hudby. Ale celkový zážitek dobrý.