Obľúbené filmy (10)
Druhá šanca (2014)
Interstellar (2014)
Po snímkach Mud a True Detective Matthew zavŕšil svoju vrcholnú formu. Obsadenie filmu je absolutne briliantné a Nolan sa zas a znova hrá s našimi zmyslami. Filmy z vesmíru sú v tejto dobe síce dosť rozšírené, preto som sa toho obával, ale nezostal som sklamaný. Aj napriek 3 hodinám dejová linia stále funguje a nenudil som sa ani chvíľu. Najsilnejší je ale úvod a koniec, kde som ani nedýchal. Jediná chyba filmu je stred, kde sa sem tam našlo hluché miesto, ktoré však nebolo až také významné aby ovplyvnilo moje hodnotenie. Dávam 5 hviezd za vynikajúcu dejovú linku, kameru, efekty, hudbu a predovšetkym za Matthewa aka Coopra.
Toto je náš svet (2016)
Mud (2012)
Klub bitkárov (1999)
Prekliaty ostrov (2010)
Requiem za sen (2000)
Povinne púšťať na základnych školach, človek si pri tomto skvoste buď uvedomi aké dôsledky majú závislosti a nemyslím tým len závislosť k drogám alebo v mojom prípade ešte viac utuží odpor k návikovým látkam. Celý film je depresívny, chladný a po dopozeraní som nečinne sedel a jediné na čo som mal náladu bol spánok. K tomu pridané úžasne strihy, kamera a herecké výkony. Nemám čo dodať svoju úlohu film u mňa splnil.