Obľúbené filmy (10)
Krstný otec (1972)
Kasíno (1995)
Osvietenie (1980)
Vtedy v Amerike (1984)
Mafiáni (1990)
Polnočný kovboj (1969)
Divoké historky (2014)
Tak taketo nieco sa hlada tazko.Nechapem niekoho kto da menej ako 4*.Mne to hralo dokonca aj ako celok.Pekne poskladane.Uplne 100% !