Obľúbené filmy (10)
Kult hákového kríža (1998)
Derek (Edward Norton) žil spolu s jeho rodinou šťastný život. Jeho život sa ale zmenil, po smrti jeho otca pri práci v černošskom ghettu sa stane stúpencom neonacizmu. Keď sa mu jednej noci snažila skupina černochov ukradnúť auto, dvoch z nich zastrelil a tak sa dostal na 3 roky do väzenia, kde začína chápať aj záporné stránky tejto organizácie. Domov sa vracia ako iný človek, no mal tam ďalšie nemilé prekvapenie - neonacizmus začal uznávať aj jeho mladší brat Danny (Edward Furlong). Derek začína chápať, že návrat do normalného života nebude veľmi ľahký. Edward Norton v tomto snímku ukázal, čo všetko vie, a že vie zahrať aj rolu, ktorá mu vôbec nesedí. Kult Hákového kríža je kultovný film, pri ktorom sa rozhodne nebudete nudiť. Za mňa to je jeden z najlepších filmov všetkých čias a dovolím si ho odporúčiť každému človekovi. /100%/
Zbesilý útek (2006)
Running Scared ma prekvapil hlávne technickou stránkou, tá kamera spolu so strihom je úplne skvelá, takže mám u technikov z filmu rešpekt..čo sa týka filmu samotnému, prekvapil ma Paul Walker v hlavnej role, nečakal som, že práve v takejto roli bude vynikať. (Dokonca to je najlepší Walkerov film?) + dobrá rola pre Rodena. Cez celý film je akcia, nápätie a vo filme 200x zaznie nejaké vulgarné slovo nepochybne, a cez celý film len budete kukať s otvorenou hubou.. ten koniec je trošku uletený, ale.. /100%/
Zkažená mládež (2007)
Gran Torino (2008)
Nedotknuteľní (2011)
Intouchables je jeden z najlepších filmov vôbec! Je to veľmi dojemné, skvelé a nemá to ani jedinú chybu. Drama, ktorá je aj chvíľkami komédiou, je to geniálny film! Neviem, čo o tom mám ďalej napísať, proste odporúčam sa na to pozrieť a názor si urobíte sami! /100%/
Dračí dvojčata (1992)
Už nejaké 2 roky nepočítam, koľko krát som videl tento film, ale myslím si, že to bude okolo 60 (Niekedy som tento film pozeral aj každý deň), vždy ma to bavilo a vždy ma to baviť bude. Podľa mňa najlepšia Chanova komédia a najlepšia komédia 90. rokoch. 100%