Recenzie (257)
Colette (2013)
viz komentar od uzivatele ''dopitak''!
Tanková brigáda (1955)
Jen za ty bitevni sceny... zbytek nestoji za komentar...
Šesť výstrelov (2012)
96 hodin v lacinejsim podani, z par zmenami... uvodni scena ovsem na vybornou ;) mam pro ty noze jednodusse slabost. B(ecko) jak ma byt. DVCJ potesil, porad je to lazensky svihak.
Lyončania - Príbeh gangu (2011)
G. Lanvin... uuuuu... ja ho zeru!!!
Děti ze stanice Leningradská (2005)
Dost drsny parminutovy narez... metrosonda na dno :(
Pomáhať a chrániť (2011)
Myslel jsem, ze drogovi dealeri jsou pouze cernosi... ... a Mexicani :) :) Myslel jsem, ze cernosi neumi lyzovat... ... nebo to bylo plavani? :) :)
Vesmírna pechota (1997)
Velmi dobre si pamatuji, kdyz jsem na to sel potreti behem jednoho tydne do kina :)
Vražda na večeri (1976)
To neee!!! Herecky koncik machyrku nejhrubsiho zrna... staci si nalit sklenicku a nechat se 90min unaset... Diiiiky!! :)) Vivat Sellers/Falk duo...
Život (2009) (seriál)
Presne na tohle budou lidi za par let vzpominat... az zbude ze sveta pouze pusta radioaktivni skladka...
Román pre mužov (2010)
Budar a chystana vrazda... jedine a vse ostatni valcujici pozitivum na jinak smutne spatnem pokusu o komedii.