Posledné recenzie (30)
Zatmenie (2023)
Začalo to zajímavě propojenými příběhy s velkým potenciálem, na konci ale buď došla scénaristovi fantazie, nebo peníze.
Duna: Časť druhá (2024)
Upřímně, nesdílím ódy na tuto epizodu. Efekty a grafika - naprosto super. Děj - celou dobu jsem čekal, že tam bude nějaká zápletka, něco jinak, než jsem čekal po prvních pár minutách. Nestalo se tak a v podstatě jsem se celý ty skoro tři hodiny nudil. V podstatě mi to připomíná Matrix 2, kde po jedničce něco čekáte a byly tam jenom souboje a nic víc. Za mně jednička byla daleko zajímavější.
Franta mimozemšťan (2024)
Měla to být od začátku ujetá komedie. A taky že je. Nechápu to nízké hodnocení, proto jsem dal najust o jednu hvězdičku víc, než jsem původně zamýšlel. A to, že si tvůrci udělali legraci z testování, z covidu a podobně? Pokud se tom někdo našel, jeho chyba, že ho to teď se*e.