Recenzie (85)
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Slabé, ale opravdu slabé 4 hvězdičky, čtyřka už ztratila to své kouzlo propojení skvělé akce a humoru.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Zbytečný film, nebýt vtipů z prvního dílu, ani by se nebylo čemu smát, cílem autorů asi bylo ukázat, jak herci zestárli po 25-ti letech. Ubohé...
Súmrak (2008)
Film o upírech a s upírama určený hlavně pubertálním adolescentkám.
Nabiť a zabiť (2006)
Film nabitý hvězdami a povedeným koncem, ale zabitý svou zamotaností a nejasným začátkem.
Nepodceňuj blondýnky (2009) (relácia)
Že by chtěl někdo zlomit starou pravdu? Myslím, že ne, a kvalita pořadu to jen potvrzuje.
Populární mechanika pro děti (1997) (seriál)
Zábavný a poučný pořad s hezkou moderátorkou Elishou Cuthbert.
Sama doma (1998) (relácia)
Pořad, u kterého se mi dělá zle už při poslechu znělky, o obsahu pořadu ani nemluvě.
Deti noci (2008)
Podivný film o dvou podivuhodných lidech.
Posledný skaut (1991)
Parádní film překypující skvělou akcí, ostrými slovy a jednou skvělou hlášku za druhou, bez kterých se tento film nedokážu představit.
Telefónna búdka (2002)
Člověk by až nevěřil jak dobrý může být film, který je vlastně točen stále na stejném místě, jednoduše strhující a hodně povedený thriller.