Recenzie (85)
Stahovák (2009) (relácia)
Pořad ukazující vtipná videa, která ovšem zhoršují trapné komentáře trapných moderátorů.
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Povedený a svým způsobem jedinečný a zajímavý seriál o americké spodině, a bohužel asi i jediný u kterého se ze seriálů vysílaných na Coolu povedl český dabing.
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
1 místnost, 12 rozdílných mužů, dobrý scénář s výbornými herci, povedené drama, které dostane každého.
Vtedy na Západe (1968)
Westernová klasika a pro mě lepší a takové víc westernštější než Hodný, zlý a ošklivý, ikdyž jsem nikdy neměl moc westerny v oblibě tahle klasika se svou vynikající hudbou se mi zalíbila.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Sice skvělý western, ale pro mě místy trochu nudný, musím uznat že TnZ je prostě lepší, hodnocení 80%.
Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej (2008) (seriál)
Těží jen z názvu předlohy a pár scén, jinak blbost.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Na romantický film až trochu dlouhé, jinak skvělé propojení postav.
Nestyda (2008)
Jeden z mála nových českých filmů nebo spíše komedií, na které se dá dívat a dokonce se u toho člověk i zasměje. Macháček překvapil, hodnocení 60%.
LazyTown (2004) (seriál)
Snad i malé dítě musí pochopit při sledování tohohle pořadu, že to je s*ačka.
Gran Torino (2008)
Než jsem tento film viděl, slyšel jsem na něj jen samou chválu a podle obsahu "vietnamský teenager se snažil ukrást auto starému důchodci a ten se ho poté snaží převychovat" jsem čekal že film bude plný keců o tom, jak se má a nemá teenager chovat, ale to co se mi dostalo to jsem tak nečekal a dostalo mě to, film plný vtipů, hlášek, nadávek, povedených scén a hlavně skvělého konce, absolutně mě tento film dostal.