Recenzie (151)
Příběhy slavných - Občan Karel Kryl (2000) (epizóda)
Čtyři hvězdy jen za Karla Kryla.. Jinak celkem o ničem, ale chápu že je to skoro čtvrt století starý dokument....
Johanka z Arku (2003) (divadelný záznam)
Naprostá příšernost. Jediná hvězda za Lucku ..............
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizóda)
Nemá být pilotní díl seriálu k nakopnutí, zaujmutí či natěšení na další pokračování? Tak to se tedy opravdu nepovedlo...
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Prostě bomba. a je mi jedno, že je to obšlahlé podle belgického seroše..... (ten jsem neviděl) Jenom mě mrzí, že nevím jestli Havrani vyhráli :-)
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (séria)
První a poslední díl druhé série bomba, ale zbytek neskutečná sračka... tím to bohužel vychází na hodnocení které není lichotivé ...
Pád domu Usherů - Půlnoční děs (2023) (epizóda)
Máme tu nový seriál a hned na začátku je splněno. Otec, šest dětí, černé, bílé, žluté, modré, teplé, studené.... no uvidíme co bude dál....
Panstvo Downton (2019)
Až se skoro za to hodnocení stydím, ale po seriálu který jsem bral jako oddychovku a dal jsem mu pěkné tři hvězdičky mě toto pohádkově dokonale nekonfliktní uzavření nečekaně potěšilo.
Oktopus - Jordán (2023) (epizóda)
Parádně temný závěr dívatelného českého seriálu. Či série? Díl od začátku napínavý a dotažený až do konce bez náhodné stopy, která vyřeší případ, jak se to stávalo povětšinou v předchozích dílech. Překvapil i výborný výběr herců do rolí protagonistů případu zamlada. Do poznámky bych uvedl, že Šťovíková bez keců pořádně mákla a bohužel Fáberová tentokráte neukázala ničeho ze své fajné postavy :-) :-( .
Maradona v Mexiku (2019) (seriál)
Jak smutné dívat se na populární prošňupanou trosku v Mexiku...
Oktopus - Syndikát koňa (2023) (epizóda)
Seriál mě začíná nečekaně bavit. Je výborně natočený. Trochu horší zvuk, ale hlavní co mě vadí jsou naprosto nesmyslné náhody řešící případy. V tomto díle například nalezení fotek v oblečení mrtvého, které si nikdo za dva roky nevyzvedl. 6/10