Recenzie (182)
Sedem samurajov (1954)
Krásné dílo, v mnohém převratné. A v delší verzi (207 min) na vás čeká něco originálního - několikaminutová přestávka!
THX 1138 (1971)
Neustále se opakující věty, obrazy a zvuky. Nádherná práce z kulisami a barvami (černá x bílá). Typický George Lucas. Prostě psycho.
Votrelec (1979)
Tísnivé šero, hrůzu nahánějící kulisy, depresivní zvuky, nikdy nekončící blikání a úžasný Vetřelec. Prostě všeobklopující hrůza. Nádhera!
Ako básnici nestrácajú nádej (2004)
Přiznám se, ani zapnul jsem to náhodou a ani jsem to nedokoukal...;-)
Veselé příhody z natáčení (1988) (relácia)
Fabulace ve stylu Cimrman.
Krížnik Potemkin (1925)
Být to natočeno dnes, se zvukem, stálo by to za ... Ovšem geniální propojení kamery a hudby dává tomuto snímku neuvěřitelnou sílu. A vzhledem k době vzniku na mě střihové chyby působí naprosto kouzelně.
Krstný otec III (1990)
Grandiózní finále této ságy. Al Pacino jakoby se trochu vyšťavil už ve dvojce, ale nové tváře to krásně oživili. Opravdu krásné završení v opeře....a poslední scéna, taková jakoby tečka, že pokračování už nebude. Nádherných devět hodin celé trilogie.
Krstný otec II (1974)
Lepší pokračování snad ani nelze natočit (a to byla laťka nasazena proklatě vysoko). Al Pacino podal životní výkon.
Krstný otec (1972)
Úžasná atmosféra, neustále čekáte, co se stane. A i když tušíte, co že se to má stát, stejně vás to překvapí.
Lady Snowblood (1973)
Možná mě to neuspokojilo tak, jak jsem předem čekal, ale i tak to bylo krásné. Asi většina nás nejdřív viděla Kill Billa, takže se tohle potom celkem těžko hodnotí. Je zde jasně vidět, co všechno pana QT inspirovalo i to, co dotáhl někam dál. Určitě to stojí za shlédnutí!