Recenzie (29)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Mame sedem samurajov, mame sedem statocnych a mame rebel moon. Pribeh sa zameriava na hlavnu hrdinku ktora sa rozhodne pomoct dedine farmarov porazit vesmirnych nackov a to tym ze najde vo vesmire inych spolubojovnikov ktorych nam predstavia len okrajovo ( prvy diel)Vizual pekny a hudba dobra. Neni to az take zle ,dve hodiny ujdu ako nic aspon ze tam nieje napchata woke agenta nasilu ako inde
Nie, nie (2022)
Nope stoji za pozretie ten film si ide svoje... Mimaci na ranci surodencov ktori sa s tym chcu vysporiadat po svojom Bud to budete milovat alebo nie - nic medzi tym :D
Severan (2022)
Ak mate radi viking eru a pribehy stade , akcia tam je , krvi tam je a herci su uveritelny az az island je nadherny Je to boziii Od rezisera Carodejnice a Majak
Pod vodou (2020)
Ak mate radi filmy tipu Priepast od Jamesa Camerona alebo Cloverfield tak toto mate namixovane vo filme Pod vodou (Underwater) Kirsten Stewart , Vincent Cassel a dalsi… Ked trpaslici kopali prilis hlboko a chamtivo viete co prebudily Odporucam Underwater ( Pod vodou) od zaciatku po koniec sa nieco deje a ma to iba 1h40min to su take dva diely dakeho serialu
Herkules (1995) (seriál)
Moje detstvo, Herkules hrdina všetkých čias a prvé crossovery vôbec Herkules a Xena a opačne. Do teraz nie je nič lepšie spravene ako seriál o Herkulesovi ako bol tento a tie trápne nove filmy nepočítam :D
1899 (2022) (seriál)
Začiatok je ako mysteriózny seriál od ktorého neviete čo očakávať a každým dielom sa to stupňuje do wtf momentov až na konci si poviete iba osem dielov? Od tvorcov Darku sa nedalo čakať iné a ja som spokojný, herecké obsadenie super , len tie gayovske veci nech si strčia za dvere svojich domov a tam nech si robia čo chcú koho to zaujíma , prečo to všade pchajú na silu v každom seriáli .
Cesty po Slovensku s Marekom & Marekom (2021) (seriál)
Take cestovatelske jednoduche jednohubky Hlavne ze je to zaujimave a ma to zabavu ako od Marekovcov ocakavat
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Sviznejsi bladerunner Velmi dobry serial stoji za to
Bright (2017)
Totalny fantasy ulet v pritomnosti Buddy cops vo filme aky este nebol Postavy zaujimave Dej zaujimavy ale napchat to do dvoch hodin to je dost preto sa to zda ako rychla zmes sprosteho filmu
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Pre mladych to bude uzas (new trilogy) Pre starsich to je v pohode (prequels) Pre tych co zas videli stare diely v kine to uz nebude ono