Recenzie (252)
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Docela černočerné "rodinné" drama podané vcelku reálně z dnešní Ameriky, ale nepřišli mi to zase tak úderné a střídáníní časových rovin spíše rušilo a ředilo děj, který byl tak zbytečně zpomalený.
Byl jsem mladistvým intelektuálem (1999)
Velmi vtipná pseudointelektuárna.
Choking Hazard (2004)
"přece tady nebudeme křičet a pobíhat jako v béčkovým hororu", nebo déčkovým? I když parodie, zasmál jsem se velmi málo. Pár hlášek dobrých. Jinak totálně amatérské.
Bathory (2008)
Velmi jsem očekával tento film, protože toto téma si prostě žádá filmové zpracování a je velmi známý příběh, až fenomén, obzvlášť pro Slováky.Musím přiznat, že jsem přemýšlel, kde se projevil tak obrovský rozpočet. Bitvy, jak už napsal jeden kritik, připomínaly šárvatky sedláky s kosou na louce, žádné dlouhé letecké záběry, kromě úvodního. Děj nijaký, jen souhrn jednotlivých scén, scény ve sklepeních se zajatýma děvama spíše úsměvné. Provařené tváře českých hvězdiček jako vedlejších postav to činily ještě méně uvěřitelným.Jediný, kdo tomu dával nádech velkého dramatu byl Karel Roden jako Thurzo.
Dny zrady I. (1973)
Bylo by potřeba to natočit jesště jednou a objektivně, aby bylo poznat, co je pravda a co propaganda. Ale i na takového řemeslníka dost banální a plné klišé.
V moci davu (2008)
a kde je nějaký příběh nebo společné vyústění všech příběhů?
Kytara (2008)
Hezký byt a tělo.
O' Horten (2007)
Moc pěkný a zajímavý příběh, i když vypadá obyčejně.
Dívka u jezera (2007)
Dobrá krimoška.
Božský (2008)
Další novodobý italský film zajímavý jen jako dokument, ale s absencí nosného příběhu a pointy. I jako autobiografická freska by to bylo velmi zlomkovité. Velmi přesná je karikatura moci a mocných.