Recenzie (3 321)
Fargo - Season 5 (2023) (séria)
Nejlepší série. Doufám, že "zatím".
Bastard (2023)
Než obyvatelům dánských vřesovišť docvaklo, že je novověk, panoval tam pořád temný středověk. Tohle se fakt povedlo. Film, kde je všechno.
Bookmaker - Série 1 (2023) (séria)
Vtipné, ale jinak než TBBT. Tady je hlavní příběh.
Griselda (2024) (seriál)
Celkem zábavný kousek o jedné z mnoha drogových podnikatelů. Nejlepší je pátý díl.
Pieseň lásky samotárky (2004)
Parádní a děsně milej kousek.
Číňan (2005)
Je to teda sentimentální až na půdu, ale paráda, včetně filmařiny.
Hardcore Never Dies (2023)
Forma skvělá, ale příběh mě nějak nechytl.
Raj: Láska (2012)
Dokumentárně syrové zobrazení Zápaďaček na dovče. Ale to je asi tak všechno. Pokud bylo autorovým záměrem, aby se divák styděl za své "soukmenovce", povedlo se mu to.
Návštevníci (2022)
Nechápu, proč tam muselo být tolik zbytečných rodinných scén. Krajina je na Špicberkách ale fakt pěkná. Jinak informační hodnota o obyvatelích téměř žádná.
Milli Vanilli (2023)
Když děláš muziku pro lidi, které nezajímá muzika, ale image hezounků, musíš se přizpůsobit. Pěkné nahlédnutí pod pokličku producenta, který Malcolma McLarena strčí do kapsy.