Recenzie (3 352)
Prípady 1. oddelenia - Tělo (2016) (epizóda)
Tentokrát se díl soustředí téměř jen na případ a mravenčí policejní práci a vztahy jsou upozadněné, i když určitý vývoj tu je. Ale místy je to hodně napínavé navzdory absenci akce.
Prípady 1. oddelenia - Děti na odpis (2016) (epizóda)
Sice jsem od jisté chvíle tak nějak tušil, jak to bude, ale i tak nadstandard, tentokrat i přes vcelku humusoidní případ v hodně momentach vtipné.
Prípady 1. oddelenia - Súdánský student (2016) (epizóda)
Vztahy na pracovišti opět "vynikající", Korejs je fakt slušná svině. Případ v pohodě, ale za výslechovou scénu přidám pátou hvězdu.
Prípady 1. oddelenia - Informátor (2016) (epizóda)
Tentokrát opět nad případem dominuje vztahová rovina, ale zato parádně. Jsem zvědav na další třenice mezi stážistou a Korejsem a na další faux pasy Víti Sršně.
Prípady 1. oddelenia - Slepý svědek (2016) (epizóda)
Korejs čím dál víc prudí a Václav nenastřílel. Případ dobrý a jako bonus nová postava Czerpica :-)
Kdo by se odvážil zabít dítě? (1976)
Oldschool je oldschool, takže je třeba prokoukat se pomalým začátkem, ale jakmile začne znepokojující atmosféra, všechno je v pořádku. Výborné finále, které funguje i za denního světla.
700 míľ v sedle (1975)
Ne úplně standardní western, kterému ale i přes celkem promyšlený scénář chybí pořádný drive.
Bankový kuriér (2008)
Lepší než filmy Guy Ritchieho z doby. kdy ještě za něco stál.
Tam na konečné (1957)
Na dobu vzniku super a i dnes se to nemá za co stydět. Výborná mozaika (trochu scématických) charakterů lidí v jednom baráku.
Nocturama (2016)
Popravdě mi není zcela jasné, co tím chtěl autor říct. Mohl to být film o potenciálním teroristovi v komkoliv z nás nebo o vzpouře mladých znuděných "rebelů bez příčiny". Místo toho se mi dostalo zdlouhavého rádobypříběhu s pěknou úvodní sekvencí, podivnými charaktery (ano, chápu, že mladí lidé se chovají dost často jako polodementní děti) a spoustou artové onanie bez vyvrcholení.