Recenzie (3 350)
Sicílska spojka (1984)
Tentokrát ne tak napínavé (hlavně v závěrečné scéně je jasné, co se stane), ale ty rodinné a další vztahy jsou znázorněny výborně. Doufám, že se v TV dočkám i dalších filmů Damiana Damianiho.
Vzteklina (2018) (seriál)
Šumavská atmosféra sice nemá na Mostecko a to hraní na Skandinávii ve finále trochu rušilo, ale celkově povedený kousek.
Konec šňůry (2015)
Výborná konverzačka, která nutí místy k zamyšlení, nicméně k dokonalosti ji něco chybí.
Mám strach (1977)
Tradiční italský sedmdesátkový krimi thriller s politickým pozadím, jak je známe. Tenhle je jeden z těch lepších, místy jsem fakt měl problém se nadechnout.
Jelena (2011)
Vcelku solidní rodinné-sociální drama o opičí lásce, ale nic víc.
Studujeme za školou (1939)
Nevtipná komedie, která se zřejmě snaží svézt na vlně Fričovy Školy, základ života a Cesty do hlubin študákovy duše.
Dabing Street - Ženské zbraně (2018) (epizóda)
Po dvou lepších dílech přichází slabší kousek.
Dabing Street - Vulgarismy (2018) (epizóda)
Krobot a Preiss parádní.
Dabing Street - Budování mediálního obrazu (2018) (epizóda)
Konečně to začíná být vtipné. Jen ta scénka s PETkou byla trochu moc předvídatelná. Výstavka koz neurazila :-)
Fotograf (2014)
A pak že filmy o sériových vrazích umí jen Američani. Tohle bylo naprosto luxusní s tou správnou východní chandrou a exkursem do minulosti. Víc takových filmů na ČT art.