Recenzie (3 321)
Interstate (2002)
Staré známé pravdy ve velmi elegantním balení.
Hrdý Budžes (2003) (divadelný záznam)
Není to jen o výborné Báře hrzánové, i její přihrávači podávají solidní výkony. Kromě toho inscenace i přes svoji délku nestačí začít nudit.
Kozorožec 1 (1977)
Dobrodružný konspirační thriller, který beznadějně zestárl.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Pět dílů Twin Peaks celkem v pohodě, až jsem si říkal, že to nízké hodnocení tak úplně nechápu. Po posledním díle jsem pochopil, to bylo jak béčkový horror...
Tulák z vysokých plání (1973)
Nebýt tam několika fakt povedených scén, dal bych 2*. Ten nadpřirozený prvek mi nesedl.
A dýchajte pokojne (2018)
Pomalé sociální drama, které ale ve finále funguje velmi dobře.
Prekliate dedičstvo (2018)
Tak trochu jiný horror. Kdybych neviděl dřív Midsommar, byl bych trochu na rozpacích. Takhle jsem si užil rukopis Ari Astera a výbornou výtvarnou stránku.
Money Movers (1979)
Poněkud vlažný "akční" heist, který nekompromisně zestárl. Hlabní záporák vypadá trochu jako Tommy Lee Jones :-)
Sedem statočných (1960)
Tenhle film je fakt dokonalost.
Špinavý byznys - Série 3 (2019) (séria)
Je to dost jiné, hlavně už ne top business, ale drogy, což mě úplně nepotěšilo, ale zase jsou tu výborné postavy.