Posledné recenzie (39)
Nič v zlom (2023)
Tak to byla totální hovadina a úplně zbytečný film. Škoda, Jennifer Lawrence mám ráda, ale tomuhle nepomohla ani ona...
Jsou světla, která nevidíme (2023) (seriál)
Moc se mi to líbilo, marně však dumám nad tím, jak malý německý sirotek v sirotčinci mohl rozumět francouzsky mluvícímu profesorovi v rádiu...
Manifest (2018) (seriál)
No, zajímavý námět a první série byla skvělá... Bohužel to začalo "LOSTovatět" a s prvním náznakem nějaké vyšší božské síly (divine consciousness - WTF???) u mě upadá zájem úplně, protože je mi jasné, že to jen natahují a neví, co s tím....