Recenzie (153)
Mulholland Drive (2001)
Můj mozek když sem tohle dokoukal: http://www.youtube.com/watch?v=AIHt9RKii7s
Fanny a Alexander (1982)
Kdo je do prdele Fanny?!
Abeceda (1969) (študentský film)
Terry Gilliam na šalvějovym bad tripu.
Mazacia hlava (1977)
Co se stane, když máš předmanželský pohlavní styk. Nekonečný vrstvy a neochvějně upřímná pitva strachu ve všech jeho formách. Tohle je za definicí, kvantifikací, nálepkama. Něco dočista jinýho.
Úsmevy letnej noci (1955)
Frederiku! Ty stará kozo, ty mizero, ty nosatej velbloude! Vypadáš neobyčejně lidsky.
Lesné jahody (1957)
Příliš vřelý a nadějeplný. Mám rád svýho Bergmana duši-zničujícího.
Casanova Federica Felliniho (1976)
Dvě věci: 1) Donald Sutherland vypadá jako transvestitickej fitko trenér dělající kliky, kdykoliv má sex v tomhle filmu. Tenhle postřeh nemá nic společnýho s kvalitou filmu, ale zdá se mi důležitý to zmínit. 2) šachová scéna ze mě udělala aktivně šílenějšího člověka. Ne zcela špatná věc, ale znovu, zdá se mi to jako potřebná informace. Každopádně: nezapomenutelný obrazy, neskutečný kostýmy a design placu, a fakt divný herectví.
Ponorka (1981)
Zrovna sem dokoukal 5-ti hodinovou verzi bez přerušení, jenom chcací pauzy, a musim říct, že to byla úžasná zkušenost. Jeden z nejlepších valečnejch filmů ever a epický emocionální drama. Znervózňující a klaustrofobický jako nic jinýho.
Jaskyňa zabudnutých snov (2010)
Vsadim, že Herzog by moh udělat můj život zajímavym.
Zlý poliš (2009)
Film kde Nicolas Cage je tak na sračky, že začne vidět leguány. Wernere Herzogu si génius, žes to stvořil.