Posledné recenzie (7)
Šógun - Červené nebo (2024) (epizóda)
Tak nám kvetinka opadla. Uf toto som teda nečakal, teraz som rád, že som nevidel ani pôvodnú adaptáciu a nečítal ani riadok knihy, lebo toto je masaker. Sawai to dala na Paní! Cosmo mi príde stále ako také kolečko naviac. Asano šlape tiež gut. No bude problém vydržať do veľkého finále.
Fallout (2024) (seriál)
Taaak som to Binge-watchnul, nakoľko som po operácií menisku a teda som ešte fixovaný na pohofku a čírou náhodou som si všimol, že toto známe čudo-prečudo už vyšlo. Dal som 3 hviezdy, aj keď je to reálne skôr na 4, ale niektoré veci ma trošku nahnevali čo sa odrazilo v subjektívnom strhnutí ďalšej pomyselnej hviezdičky. Nenazval by som to úplne Fallout-om, skôr sa na to musím dívať ako na seriál s prvkami Falloutu :), zdá sa mi že tam tej temnej stránky a beznádeje chýba. hry som hral všetky, ale nejdem to tu teraz cele zhejtovať, len preto, že to je trocha iné. Ako celok to pôsobí fakt dobre, pre niekoho, kto má rád tento žáner a je nepobozkaný hrami to bude vypadať ešte lepšie. Ale mne vadila naivná hlavná hrdinka, ktorá mi pripadala radodajnejšia než Irenka z Dedictví, zato Goggins tu šiel ligu toto mu sadlo ako riť na šerbeľ, aj flashbacky boli dobre zapracované. Záverom len že tú 1 hviezdičku dávam dole (spoiler alert) za to že sme nevideli omegu wastelandu = Deathclaw, Proste ak niekto povie Fallout napadnú ma hneď dve veci: Power armor a Deathclaw, malo to dosť dlhú stopáž na to aby tam dali ku koncu poslednej časti len jednu zakrpatenú lebku čo vlastne ani nemusela patriť tomuto ľudomilovi.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Nevidel som, nebudem hodnotiť, len môžem konštatovať, že keď sledujem ten downgrade akým to ide, tak ďalšiu sériu radšej nech ani netočia lebo dopadne ako Madame web... :) Radšej si v dohľadnej dobe skúsim znova napozerať prvú sériu.
Posledný denníček (1)
Realita
Neprešiel som testom :D